Tervezőgrafika

Mai, pénzorientált hétköznapjainkban a vizuális kultúra igénytelenségét tapasztalhatjuk meg úton-útfélen. A címlapokat, hírleveleket, plakátokat ma már – kis túlzással élve – Photoshop segítségével, akár maga az ügyfél is összerakhatja. Nem ritka, hogy nagy cégek is, egy-egy (bárki által hozzáférhető) grafikai szoftver segítségével, elcsépelt vizuális standardokkal, házon belül megoldott reklámgrafikákkal jelennek meg a piacon. Sokan készítenek reklámanyagokat megfelelő tudás és szakmai megalapozottság nélkül, gyakran nem a legigényesebb eljárásokat alkalmazva, a művészi szempontok szem előtt tartása nélkül. Az ilyen megoldások kapcsán a tervezőgrafika műfaja egyre inkább leértékelődik. Elítéljük a vizuális- és reklámszemét termelését, nem utolsó sorban környezetvédelmi megfontolásból is. Célunk, hogy szakmailag megalapozott, sallangoktól, kliséktől és ízléstelen, idejétmúlt megoldásoktól mentes reklámkommunikációval feleljünk ezekre a jelenségekre.

Nyomdai és dekorációs kivitelezés

Az évek során kialakult alvállalkozói hálózatunknak (a nagy számú és rugalmas gondolkodású kivitelezőnek) köszönhetően nemcsak a tudásunk szerinti legmagasabb színvonalú tervezési munkát, hanem annak a legjobb ár-érték arányú kivitelezését is biztosítjuk ügyfeleinknek. Minden megrendelés esetén azt a kivitelezési módot választjuk, amely – az elvárt minőségi követelményeknek megfelelve – a legoptimálisabb készterméket eredményezi. Irányelveink, amit a kivitelezési szakaszban követünk: időtakarékosság, rugalmasság, gazdaságosság.

Webes megjelenések

Korunk és jövőnk új kihívása az interneten való megjelenés. A weboldalak, portálok megjelenésének megtervezése mellett ugyanilyen kihívást jelent a különféle, egyre népszerűbb mobilalkalmazások designelemeinek kialakítása is. Meggyőződésünk, hogy ezek teljes egészében nem válthatják ki a személyes kapcsolatokat és az offline (nyomdai) kivitelezéseket, de lehet nagyon izgalmas dolgokat produkálni ezeken a területeken is.

Reklámkampányok menedzselése

A nagy mértékű reklámzajban nem könnyű az egyre szegmentáltabb célpiaciot elérni, megszólítani. Mi mindig a legmegfelelőbb és leginkább költségtakarékos módot keressük. Célunk az, hogy tudásunkkal, tapasztalataink segítségével ügyfeleinkkel közösen találjuk meg és alakítsuk ki a legjobb médiamixet. A folyamat során javaslatokat teszünk megrendelőinknek, majd közösen döntést hozunk arról, mely tartalmak milyen médiumok segítségével, ezek miféle sorrendiségével, időzítésével alakíthatók hatékony reklámkampánnyá. Meggyőződésünk, hogy ezzel a tudatos és célratörő tervezéssel lehet kiszámítható, nyomonkövethető, tervezhető/kalkulálható és nem utolsó sorban költséghatékony a marketing.